آراج آفاق

مسجدسلیمان دیار بختیاری(mis) ، جملات کوتاه و آموزنده ،گنجینه های معنوی

آراج آفاق

مسجدسلیمان دیار بختیاری(mis) ، جملات کوتاه و آموزنده ،گنجینه های معنوی

پیامک و جک

روز خوش تیپ ترین دوست
امروز روز خوشتیپ ترین دوست هستش . این اس ام اس رو واسه کسی بفرست که مطمئنی هیچ کس این روز رو بهش تبریک نمی گه! ثواب داره

دوست خوب
همیشه میگفتن پیدا کردن یه دوست خوب خیلی سخته اما من باورم نمیشد تا اینکه تو رو دیدم که برای پیدا کردن من چه قدر زحمت کشیدی

با کسی رفاقت کن که...
با کسی رفاقت کن و دوست باش که وقتی باهاش دعوات شد ، زورت بهش برسه و بتونی بزنیش!!!

من تو را می خواهم
تو مرا می فهمی , من تو را می خواهم و همین ساده ترین قصه یک انسان است

یه روز یارت بشن
میدونی آدما بین« الف» تا «ی» قرار دارند.
بعضی ها مثل «ب» برات می میرند،
مثل « د» دوستت دارند،
مثل« ع»عاشقت میشوند،
مثل «م» منتظر می مونند تا یک روز مثل «ی» یارت بشن.   

 

همه لحظات 

 لحظات شادی خدا را ستایش کن، لحظات سختی خدا را جستجو کن، لحظات آرامش خدا را مناجات کن، لحظات درد آور به خدا اعتماد کن و در تمام لحظات خداوند را شکر کن.

بوسه از لبت گرفتم
لیوان ز لبت بوسه گرفت من ز لیوان
دیدی ز لبت بوسه گرفتم به چه عنوان

همه می پرسند
همه میپرسند
چیست در زمزمه مبهم آب
چیست در همهمه دلکش برگ
چیست در بازی آن ابر سپید
روی این آبی آرام بلند...

دلم رو چه کنم
اگه چشمم تو رو خواست قول میدم چشممو ببندم، اگه زبونم تو رو خواست قول میدم گازش بگیرم ، اما اگه دلم تو رو خواست چه کار کنم.؟؟

دل یک پیچک تنها
سفری باید کرد .......
تا به عمق دل یک پیچک تنها
که چرا اینچنین سخت به خود می پیچد
شاید از راز درونش بشود کشفی کرد
شاید او هم به کسی دل بسته ست 

 

فرق تو با یانگوم
میدونی فرق تو با یانگوم چیه؟
یانگوم جواهری در قصره ولی تو قصری از جواهری!!!

اگه اونی که دوسش داری...
بیبنم اگه یه روز از خواب بیدار بشی ببینی اون که دوستش داری گذاشته رفته صبحونه چی می خوری؟

آوارتیم
دیروز روز جهانی آوارگان بود, توقع داشتم یه تبریک خشک و خالی به ما میگفتی که یه عمریه آوارتیم

زیباترین منحنی دنیا
می دونی زیباترین خط منحنی دنیا چیه ؟ لبخندی که بی اراده رو لبهای یک عاشق نقش می بنده تا در نهایت سکوت فریاد بزنه : دوستت دارم

دوستت ندارم
دوستت ندارم به اندازه ی اقیانوس، . چون یه روز به آخرش میرسی . دوستت ندارم به اندازی خورشید، . چون غروب میکنه . دوستت دارم . به اندازی روت که هیچوقت کم نمیشه!!!  

 

لباسیه آبادانی به مغازه میرود و میگوید بلوز داری مغازه دارمیگه نه میگه شلوار داری میگه نه آبادانی باتعجب میگه پس چرا روشیشه نوشته کا لباس داریم


بزار حواسش به ما باشه
عربه میره حرم امام رضا دعا میکنه یا امام رضا یه تویوتا بهم بده... چهار پنج بار این حرفو تکرار کرد لره هم از اون طرف می گفت یا امام رضا یه هزارتومانی بهم بده... چندین بار تکرار کرد عربه عصبانی میشه مگه ولک این هزارتومان بگیر بزار حواسش به ما باشه 

 

ماهمردم سرشونو میگیرن بالا ماهو ببینن نمیدونن ماه سرشو گرفته پایین داره اس ام اس میخونه

دانس از عشق
بر سر راهت دامی از عشق پهن کردم ولی تو با سرعت رد شدی و گفتی : میگ میگ!!!

شکارم کن
من مست غم عشقم
باخنده خمارم کن
صیاد اگر هستی
بابوسه شکارم کن

من صفرم
من صفرم تو دویی! با تو بیستم بی تو نیستم!!!

پهلوانان
دلم می خواد برات بمیرم ولی حیف که پهلوانان نمی میرند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد