آراج آفاق

مسجدسلیمان دیار بختیاری(mis) ، جملات کوتاه و آموزنده ،گنجینه های معنوی

آراج آفاق

مسجدسلیمان دیار بختیاری(mis) ، جملات کوتاه و آموزنده ،گنجینه های معنوی

خواهان تو

خدایا امشب دلم چه بسیار خواهان تو است ، منی که مدتهاست از تو دورم ولی تو به من نزدیک هستی . آری در دلم احساس غمی می کنم و عرقهای درشتی بر پیشانی من نقش غصه گرفته است . دوباره این تویی که به من نزدیک شدی و دستم را بر روی پله ی بالای نردبان قرار دادی این تو بودی که ترنم شادی را در رگهای من به جریان انداختی ولی در مقابل من چه کردم ؟
حتی در این لحضه هم از یاد آوری اعمالم بر خود می پیچم و چهره را در میان دستانم پنهان می کنم اما باز این تو هستی که نور رحمت خودرا از میان انگشتان من بر روی صورتم می تابانی .
در طول زندگی در راههای زیادی گام نهادم که پر خطر بود چون درآن لحظه تو در یاد م نبودی ولی در زمانی که احساس سعادت و خوشی عارفانه ای می کردم و یا زمانی که در حال فقر و نداری احساس ثروتمندی می کردم فقط به یاد تو بودم .
امشب دوباره دلم از این همه درد و رنج در حال ترک خوردن است تو را می جویم و به یادت پلک می زنم تو هیچ وقت مرا از یاد نمی بری اما این منم که در جریانهای شادی زندگیم تو را از یاد می برم اما تو حافظ من هستی .
امشب برای کسی دعا می کنم که با هیولای فقر دست به گریبان است و کفر در پشت خانه خیمه زده است
امشب برای کسی دعا می کنم که چشمانش در پشت میله های قفس در انتظار عزیزی غبار گرفته است
امشب برای کسی دعا می کنم که اشک شوق را با نگین های لباس سفیدش پیوند می زند.
و در آخر برا ی خودم که عهدم را با تو نشکنم

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 30 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 03:26 ب.ظ http://hc.blogsky.com/

استخدام بازاریاب اینترنتی با پورسانت بسیار بالا
گروه مرکز تجارت الکترونیک ایران اقدام به استخدام بازاریابان و کاربران فعال اینترنتی میکند از کلیه افرادی که وبلاگ نویس هستند و یا روزانه به مدت یک ساعت امکان فعالیت در اینترنت و انجام وظایف محوله را دارند دعوت می شود به مراجعه به قسمت تماس با ما در سایت ما یک بیوگرافی از فعالیت های قبلی خود در اینترنت (مثلا وب سایت هایی که دارن یا وب لاگ و...) را بنویسند شرایط افراد برسی و در صورت گزینش استخدام رسمی برای فعالیت در اینترنت می شود با حقوق مکفی و سایر امکانات همچنین کلیه افراد می توانند به صورت دریافت پورسانت با ما بدون هیچ پیش شرطی فعالیت داشته باشند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد