آراج آفاق

مسجدسلیمان دیار بختیاری(mis) ، جملات کوتاه و آموزنده ،گنجینه های معنوی

آراج آفاق

مسجدسلیمان دیار بختیاری(mis) ، جملات کوتاه و آموزنده ،گنجینه های معنوی

امید

یادم باشد که : امید همیشه و همیشه در قلب من شعله ور است٬  

که اولین گام با من و تمام گامهای بعدی با خداست٬  

که دعا و درخواست آرامش برای دیگران٬ عبادت است٬  

که مهربان بودن٬ سایبانی از گلهای بهشت بر سر قلب من است٬  

که در سایه سار عشقی الهی٬ میتوان عشق بود و عشق را دید٬  

 که همواره معجزه وجود دارد، چرا که خود معجزه و معجزه گر هستم٬     

                   

 که همه ی راهها برای رسیدن من به پیروزی ساخته شده اند٬  

که از مرزهای باور٬ میتوان فراتر رفت و فرداها را در روشنای امروز دید٬  

که در همه حال موهبتی بهتر از آنچه که هست انتظار مرا میکشد٬   

که باز هم راه را با راه رفتن آغاز کنم٬  

که هر بار که بر زمین افتادم٬ بدانم حداقل مقداری خاک بر لباسم نشسته است! ٬  

که تا آخرین نفس٬ زنده ام و همیشه فرصتی برای شروع دوباره دارم٬  

که لبخند٬ زیباترین هدیه ی دیگران برای من است٬  

که اگر نتوانستم ببخشم٬ حداقل بگذرم تا سنگینی نابخشودگی را بر قلب بی قرارم تحمیل نکنم٬  

که بدانم در لحظه های بارانی٬ آسمان قطره قطره٬ بر من و دلخواسته هایم می بارد٬  

"که همچون باران٬رنج جدا شدن از آسمان را در سبز کردن زندگی٬ جبران کنم٬ " 

 

 که امروز ، همان روزی ست که ایمان بیابم که " خدا هست هنوز " ....    ./

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد