آراج آفاق

مسجدسلیمان دیار بختیاری(mis) ، جملات کوتاه و آموزنده ،گنجینه های معنوی

آراج آفاق

مسجدسلیمان دیار بختیاری(mis) ، جملات کوتاه و آموزنده ،گنجینه های معنوی

شش چیز در شش جا ( سخنان خدا )

 

شش چیز در شش جا ( سخنان خدا ) 

 

من شش چیز را در شش جای قرار دادم ولی مردم آنرا در شش جای دیگر طلب می کنند و هرگز به آن نمی رسند :  

 

1-   من علم را در گرسنگی قرار دادم ولی مردم آنرا در سیری دنبال می کنند .  

 

2-   من عزت را در نماز شب قرار دادم ولی مردم آنرا در دستگاه سلاطین دنبال می کنند .  

 

3-     من ثروت را در قناعت قرار دادم ولی مردم آنرا در کثرت مال دنبال می کنند .  

 

4-    من استجابت دعا را در لقمه حلال قرار دادم ولی مردم آنرا در قیل و قال دنبال می کنند .  

 

5-    من بلند مرتبگی را در تواضع قرار دادم ولی مردم آنرا در تکبر دنبال می کنند .  

 

6-   من راحتی را در بهشت قرار دادم ولی مردم آنرا در دنیا طلب می کنند .  

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد