آراج آفاق

مسجدسلیمان دیار بختیاری(mis) ، جملات کوتاه و آموزنده ،گنجینه های معنوی

آراج آفاق

مسجدسلیمان دیار بختیاری(mis) ، جملات کوتاه و آموزنده ،گنجینه های معنوی

با شروع مثبت ‌اندیشی، کنترل زندگیتان را به دست گیرید

با شروع مثبت ‌اندیشی، کنترل زندگیتان را به دست گیرید 

مثبت ‌اندیشی هنری است که می‌تواند به شما کمک کند بهتر زندگیتان را مدیریت کنید. برای اینکه یاد بگیرید چطور می‌توانید مثبت‌اندیش باشید، راه‌های زیادی وجود دارد. مثبت‌اندیشی چیزی نیست که یک روز از آسمان توی دامنتان بیفتد، بلکه مستلزم تلاش و یادگیری مهارت‌هایی خاص است. با شروع به مثبت اندیشیدن، خودتان را در موقعیتی قرار خواهید داد که به شما اجازه می‌دهد نه‌ تنها زندگیتان را بهتر مدیریت کنید بلکه کمکتان می‌کند اعتماد‌ به ‌نفستان را هم بالا ببرید.

قدرت مثبت‌اندیشی

آیا تابحال به این فکر کرده‌اید که افکاری که از ذهنتان می‌گذرند مسئول اتفاقاتی است که در زندگیتان می افتد؟ آنچه که فکر می‌کنیم دقیقاً همان ‌چیزی است که در زندگی بدست می آوریم. طریقه فکر کردن ما بر رفتار؛ احساسات و روحیه ما ، آنطور که همه ‌چیز را می‌بینیم و در موقعیت‌های مختلف چطور کنش و واکنش نشان می‌دهیم، تاثیر می‌گذارد. پس آنچه که در ذهن ما می‌گذرد خود زندگیمان است. با قدرت مثبت‌اندیشی و به محض اینکه مثبت‌اندیشی را شروع کنید، عزت و اعتماد به نفستان قوی و محکم خواهد شد و همه چیز به نظرتان ساده‌تر خواهد رسید. 

قدرت مثبت‌اندیشی با تصویرسازی

قدرت ذهن، پس از قدرت روح، دومین ابزار قدرتمندی است که داریم و می‌تواند در بسیاری از موقعیت‌ها حتی تمایلات و قدرت‌های فرا انسانی هم به ما بدهد (مثلاً در مواقع خطر).

افکار ما می‌تواند از ذهن ناخودآگاهمان عبور کرده و در آن ذخیره شوند که این می‌تواند بر رفتارها و واکنش‌های ما اثر بگذارد. افکار ما همچنین این توانایی را دارند که وارد ذهن ناخودآگاه اطرافیانمان هم بشوند. افکاری که با دیگران تقسیم می‌کنیم، باعث می‌شود به ‌طور مثبت یا منفی نسبت به ما جهت‌گیری کنند. ممکن است احساس عشق و احترام یا احساس عصبانیت و تنفر نسبت به ما پیدا کنند. افکار ما موجب عمل‌ها و واکنش‌های ما، نه تنها در دنیای ذهنمان بلکه در دنیای واقعی هستند.

آیا تابحال فکر کرده‌اید چطور می‌توانید در زندگیتان تغییر اساسی ایجاد کنید؟ ایجاد تغییر در زندگیمان فقط با کنترل کردن افکارمان میسر است، اینکه بتوانیم از منفی‌بافی دوری کنیم و فقط مثبت‌ها و زیبایی‌های زندگیمان را نشان دهیم. این قدرت فکر ماست! در زیر به 10 راه موثر برای کمک به شروع مثبت‌اندیشیدن و استفاده عالی از قدرت ذهنمان اشاره می‌کنیم. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد